Positive Junkie
  • Αρχικη
  • Positive Junkie σε 7 ημέρες
  • Blog
  • About
  • Επικοινωνiα
  • Freebies

8 Λόγοι που ΔΕΝ θέλω το παιδί μου να είναι υπάκουο!

14/11/2013

54 Comments

 
Picture
8 Λόγοι που ΔΕΝ θέλω το παιδί μου να είναι υπάκουο!

Junkies μου δηλώνω υπεύθυνα ακόμα και με τα φόβου Θεού και Κωνσταντίνου αν αυτό το κείμενο έρθει κάποια στιγμή στα χέρια του …ΔΕΝ θέλω το παιδί μου να είναι υπάκουο!!!!

Ο συνειρμός μου είναι απλούστατος !!

1.    Κανένας υπάκουος άνθρωπος δεν έγραψε ποτέ ιστορία !!!

Ε …Ναι …τον προορίζω για πρωθυπουργό το Κωτσο …(χα χα αστειάκι)…Στους καιρούς που ζούμε θεωρώ ότι είναι ορθότερο να μπορείς να σκεφτείς, να έχεις άποψη και να μη σε φοβίζει καμία μορφή εξουσίας ! Να μην είσαι υπάκουος σε κανόνες που δεν εξυπηρετούν το γενικό καλό… διότι οι αλλαγές που χρειάζονται δε γίνονται από ανθρώπους που λένε ΝΑΙ και σκύβουν το κεφάλι !!!!

2.    Η Εξουσία δεν είναι πάντα καλοπροαίρετη !!

Μπορεί εγώ τώρα να χαίρομαι όταν ο μικρός κάνει αυτό που του λέω αλλά αν το παιδί συνηθίσει στο να υπακούει όλους τους νόμους και όλους τους κανόνες που ορίζονται για αυτό πιθανόν να υπακούσει και σε κάποιο κανόνα που ΔΕΝ θέλω …..από κάποιον άλλο…

3.    Η υπακοή αφήνει το παιδί απροστάτευτο!!!

Ένα υπάκουο παιδί σαφώς και είναι βολικότατο !! Ένα υπάκουο παιδί δεν ορθώνει το ανάστημα του σε κάποιον που του επιβάλλεται! Όλα είναι νορμάλ για αυτό και τα δέχεται χωρίς αντιδράσεις !!

4.    Το υπάκουο παιδί αλλάζει την υπακοή του από το γονιό ..στο φίλο …στο δάσκαλο …

ΔΕΝ θέλω το παιδί μου να είναι υπάκουο διότι διατρέχει το κίνδυνο να μη μπορεί να διαχειριστεί ένα πιεστικό φίλο …(β.λ bullying…)! Πιθανόν να κάνει ότι του λέει το κολλητάρι του για να μη τον πει φλουφλη (β.λ κάπνισμα , ναρκωτικά…)! Μπορεί η εξουσία να αλλάξει μορφή και να γίνει κάποιος δάσκαλος που δεν έχει το καλύτερο σκοπό για το παιδί… δε θέλω να σας τρομάξω αλλά ακούμε τα μύρια πλέον για εκπαιδευτικούς, προπονητές κτλπ .Μπορεί το υπάκουο κορίτσι να δέχεται ένα καταπιεστικό φίλο …και αργότερα ένα πιεστικό σύζυγο …Στατιστικά πολλά κορίτσια που υπήρξαν υπάκουα έτυχε στη ζωή τους να βιώσουν κακοποίηση!

5.    Το υπάκουο παιδί δεν μπορεί να πάρει ευθύνες!

Όταν δεν έχει κάποιον να τον διατάζει δε μπορεί να πάρει πρωτοβουλίες και να κάνει κάτι μόνο του ! Θέλει πάντα την καθοδήγηση και τη πίεση ότι κάποιος βρίσκεται από πάνω του! Φοβάται πολύ να κάνει λάθος και πολλές φορές δε θέλει καν να προσπαθήσει .....

6.    Όταν λείπει ο γάτος χορεύουν τα ποντίκια !!

Όταν η εξουσία είναι απούσα γίνεται χαμός ! Δεν έχει καμία αρχή ούτε συνοχή …θέλει να κάνει όλα όσα του απαγορεύουν …απλά για να τα κάνει ..

7.    Τα παιδιά που υπακούν τυφλά φοβούνται και αυτό τα εμποδίζει να αναπτύξουν όλες τις δεξιότητες τους!!

Ένα παιδί για να δοκιμάσει και να αναπτύξει τις δεξιότητες του χρειάζεται χώρο για λάθη , για δοκιμές και πιθανόν έντονα συναισθήματα ! Όταν όμως τιμωρείτε για αυτά και πρέπει να υπακούσει σε ένα τρόπο που δεν είναι δικός του αλλά κάποιου άλλου μπλοκάρεται η ανάπτυξη των φυσικών του ταλέντων , η εσωτερική του φωνή , τα θέλω του, τα μπορώ του ….. 

8.    Πάντα φταίει κάποιος άλλος !!

Τα παιδιά που έχουν συνηθίσει να υπακούν όταν θα κάνουν κάποιο λάθος, από φόβο θα ρίξουν το φταίξιμο αλλού ! Μπορεί να μπλέξουν τον αδερφό για τη ζημιά αλλά και το φίλο…από τα απλά μέχρι τα πιο σύνθετα …Aργότερα θα κατηγορούν οποιονδήποτε άλλο απο τον εαυτό τους για το ζαβο το ριζικό τους ...για τη ζωή που τους μισεί ....Αυτό ομως δεν αφήνει χώρο για να κατανοήσει κάποιος τα λάθη του, να διορθώθει ....και κατ επεκταση να βετλτιωθει σαν ανθρωπος !!

         ΔΕΝ θέλω το παιδί μου να είναι υπάκουο θέλω το παιδί μου να είναι ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΜΟ!!!


Να δουλεύουμε μαζί και να αποφασίζουμε παρέα !! Να μην αποφασίζω εγώ γι αυτόν ερήμην του και μετά να απαιτώ να κάνει αυτό που του λέω εγώ Γιατί το λέω εγώ!!!

Θέλω να με αμφισβητεί και να με ρωτάει ! Να εναντιώνεται αν πιστεύει πως κάποιος κανόνας μου δεν είναι δίκαιος ώστε να βρούμε μια πιο συμφέρουσα λύση και για τους δυο μας με επικοινωνία ώστε να μάθει να ζητάει τα δικαιώματα του !! Θέλω να είναι ένα χαρούμενο παιδί που θα υποστηρίξει το δίκαιο και θα κάνει αλλαγές όταν χρειαστεί !! Θέλω να ακούει την εσωτερική του φωνή και ποτέ να μη κάνει κάτι που δε θέλει ! Να ξέρει και να βάζει όρια σε όλους και να προστατεύει τον εαυτό του διότι δεν θα είμαι πάντα εκεί για να το κάνω εγώ για αυτόν!

Να παίρνει την ευθύνη των πράξεων του και είτε είμαι εκεί είτε όχι να κρατάει το ήθος και τις αρχές που του μετέδωσα!!

Να είναι ένας άνθρωπος της δράσης και να μεγαλώσει με δύναμη ψυχής που ακόμα και σε κακοτοπιές να λυγίζει αλλά να μη σπάει !!

Να είναι ένα υπέροχο, ευτυχισμένο παιδί με εσωτερική γαλήνη και να απολαμβάνει το ταξίδι της ζωής χωρίς φόβο και πάθος !!

                         …..και του το εύχομαι….

Ένα νέο μπλογκ με καταπληκτικές ιδέες και σκέψεις για το πώς σκέφτονται τα παιδιά μας είναι το Ακου και μένα Μαμα!!!

Επισκεφτείτε το διαβάστε τις σκέψεις των μικρών σας και πάρτε ιδέες !!! Το χθεσινό άρθρο της Χριστίνας ταιριάζει γάντι με αυτό που θέλω να σας επικοινωνήσω σήμερα !!! Διαβάστε το ΕΔΩ !!!

Stay Positive
Εύη


54 Comments
eleni
13/11/2013 08:46:56 pm

Evi mu diafono sxedon me ola osa grafhs. Ena tetoio pedi otan megalosei tha vrethi sth fylakh....

Reply
Evi Pappa
13/11/2013 10:01:36 pm

Και οι διαφωνιες ειναι ευπροσδεκτες αλλα δε καταλαβαινω με ποια εννοια το λες !! Οταν ενα παιδι ειναι συνεργασιμο ΔΕ σημαινει οτι κανει οτι θελει απλα δεν το βαζω με το ζορι να κανει αυτο που θελω εγω !! Αν λεει οχι το σεβομαι κ βρισκουμε λυση ! Δειχνω οτι υπολογιζω την αποψη του χωρις να ειμαι σκλαβος του ...δε σημαινει φυσικα οτι οταν θελει κατι και χτυπιετε θα το εχει αλλα του το εξηγω με κατανοηση!! εκ πρωτης οψεως δειχνει εξτριμ αλλα αν το σκεφτεις ισα ισα ενα τετοιο παιδι θα ειναι επιτυχημενο παιδι!! Θα το αναλυσω κ σε επομενα αρθρα μου!!

Reply
Χριστίνα link
13/11/2013 09:04:09 pm

Τι να πω;;; Ακριβώς όπως τα λες;; Ότι είσαι στο μυαλό μου;;;; Χίλια ευχαριστώ και για το λινκ στο σαιτ μου!! Μα πως τα καταφέρνεις να μας κάνεις να νιώθουμε τόσο ωραία!!! Ούτε σοκολάτα να ήσουν!!χεχε

Reply
Positive Junkie
13/11/2013 10:06:10 pm

Xριστινακι μη με ευχαριστεις κανεις υπεροχη δουλεια και ακριβως γι αυτο το βαζω διοτι συμφωνουμε σε ολαααααααα!!!!! Ευχομαι να το μεταδωσουμε στο κοσμο ειναι δυσκολες και εννοιες και θελει κατανοηση να μην παρερμηνευτουν !! :)

Reply
Xristina
13/11/2013 10:58:03 pm

Ελένη μου πολύ θα ήθελα να μου εξηγήσεις τι εννοείς. Πραγματικά με ενδιαφέρει γιατί το βλέπεις έτσι. Τι σε κάνει να το πιστεύεις αυτό; Έλα να κάνουμε μια ωραία συζήτηση στο σούπερ άρθρο της φίλης μας

Reply
Ελένη
14/11/2013 02:08:18 am

Γεια σας και πάλι κορίτσια, εγώ εδώ και μερικούς μήνες μένω Αγγλία. Έχω εδώ σύζηγο και 2 ετών και κάτι γιο. Και εγώ έτσι σκεφτόμουν όπως εσείς , γιατί και εγώ επειδή συνήθως όταν μου λένε κάτι το ψάχνω, από το να το ψάξω πάρα πολύ για να κάνω κάτι share στο ιντερνετ, μέχρι το τι μου είπε ο γιατρός ότι εχει ο γιος μου κλπ. Και ο γιος μου ήταν παιδί με προσωπικότητα και έλεγα και γω τι καλή μάνα που είμαι, που έχω γιο με άποψη κλπ. Όταν ήρθα Αγγλία όμως άλλαξαν τα πράγματα. Το παιδί είχε πρόβλημα στον παιδικό σταθμό και δεν έφταιγε μόνο η γλώσσα. Είχε θέμα γιατί ήθελε τα παιχνίδια δικά του κλπ. Με έκαναν refer σε ειδικό παιδαγωγό, σε ψυχολόγο, σε γιατρό για τα αυτιά του, στο Πανεπιστήμιο και μέχρι που ήρθε γυναίκα σπίτι από το κράτος μια φορά την εβδομάδα να του μάθει να παίζει και να μου μάθει να είμαι σωστή μανα. Θα μπορούσα όλο αυτό τον καιρό να πω, είμαι αντικομφορμίστρια και είμαι Ελληνίδα, οι Αγγλοι είναι υπερβολικοι, αλλά παρατήρησ&alpha

Reply
Κατερίνα Βερίγκα link
13/11/2013 11:00:28 pm

Μπράβο μπράβο μπράβο!!
Συμφωνώ σε όλα όσα έγραψες από την αρχή μέχρι το τέλος!

Η πολύ πίεση, τα "μη" , οι υπερβολικοί κανόνες φέρνουν τα αντίθετα αποτελέσματα! Ενώ η νοοτροπία που πρεσβεύεις κάνει τα παιδιά πιο ώριμα, πιο υπεύθυνα και αυτοδύναμα! Δεν είναι τυχαίο που παιδιά που μεγάλωσαν σε φοβερά καταπιεστικές οικογένειες αντιμετώπισαν μετά τρομερά προβλήματα.. Χωρίς αυτό βέβαια να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν και εξαιρέσεις.

Αυτό το κείμενό σου θέλω να το κρατήσω στον υπολογιστή μου! :)

Reply
Positive Junkie
14/11/2013 02:19:43 am

Kaατερινακι σου πω πολυ βιβλιογραφεια οποτε θα σε εχω απο κοντα οταν αποφασισεις να κανεις κανα μπομπιρακι !! Θα σε εχω πληρως προετοιμασμενη!!!!!! χαχαχαχαχαχα

Reply
Ελένη
14/11/2013 02:20:25 am

Επίσης σκεφτείτε και τους κινέζους και τους Ινδούς στις χαμηλότερες κάστες. Όλοι αυτοί θέλουν έναν αρχηγό. Είναι όμως όλοι τους καλοί εργάτες και όταν εννοώ εργάτες δεν εννοώ στην οικοδομή. Ίσως είναι καλύτερα ένα παιδί να μάθει υπακοή και σεβασμό για να έχει ένα ασφαλές μέλλον....

Reply
Positive Junkie
14/11/2013 03:08:22 am

Ελενη μου σε καταλαβαινω ...φανταζομαι τι σοκ θα επαθες ...Ομως ειναι μια σειρα απο πραγματα που πρεπει να γινουν για να μαθει ενα παιδι να συνεργαζεται ! Στο αρθρο μου μιλαω με μια γενικη εννοια σαφως υπαρχουν εξαιρεσεις σαφως δεν ειναι ολα ασπρο μαυρο!! Αλλα σε αντιστοιχη περιπτωση ο μικρος μου στο παιδικο ειναι το πιο ησυχο και συνεργασιμο παιδι απο οτι μου λενε !! Επισης δυο χρονων!! Που ειμαι υπερ της θετικης αντιμετωπισης δε φωναζουμε ποτε , παντα του ζηταω ευγενικα, αν κανει σκανταλιες του τις επισημαινω και του δινω επιλογες!!
Με ενα αρθρο δε μπορω να σου αναλυσω ολη τη φιλοσοφια που ακολουθω ! Βασιστηκα σε αυτο που ειπες οτι θα παει φυλακη ....και πραγματικα μου φανηκε πολυ υπεροβολικο απο τη στιγμη που διευκρινιζω οτι αντι για ΤΥΦΛΑ υπακουο προτιμω το παιδι μου να ειναι συνεργασιμο !!! Που αυτο δε θα του δημιουργει προβληματα σαν αυτα που αναφερεις και αν γινει αυτο να το δουλεψω και &

Reply
Positive Junkie
14/11/2013 03:17:58 am

Καπου χαθηκε το υπολοιπο της απαντησης μου ...οποτε συνεχιζω εδω ...
ελεγα οτι θα το δουλεψω και θα το εξετασω αναλογως!! Θεωρω οτι με την αγαπη και τη κατανοηση ολα λυνονται καλυτερα και πιο αποτελεσματικα !! Δε μπορει Ενα παιδακι που εχει μαθει με αγαπη και αποδοχη προς το προσωπο του να καταληξει στη φυλακη ....ενα παιδακι δλδ που το βριζουνε και του ριχνουνε και καμια σφαλιαρα που θα καταληξει σε μοναστηρι ??? Επισης δε νομιζω οτι ενα παιδι θα εχει ασφαλεστερο μελλον σαν θυμα στη ζωη του αλλα ουτε και σαν αναρχικος σταρχιδιστης !! Αυτα ειναι τα δυο ακρα πιστευω οτι θα εχει πιο ασφαλες μελλλον αν ξερει να προστατευεται , αν μαθει να βοηθαει, να αγαπαει, να δειχνει κατανοηση , να μοιραζεται !!

Ελένη
14/11/2013 03:11:03 am

Και τελικα και με αυτό θα κλεισω. Ένα υπάκοο αγόρι (στη δική μου περίπτωση) θα ακούει τη μάνα του κατά πάσα πιθανότατα όταν πχ θα του λέει "αυτός δεν είναι καλή παρέα για σένα" ή "διάβασε για να μπεις μια μέρα στο Πανεπιστήμιο". Γιατί πραγματικά πιστεύω πως η μάνα ξέρει. Και μόνο ένα υπάκοο αγόρι έχει την πιθανότητα όταν παντρευτεί να σκέφτεται και τη μάνα του . Όλοι οι άλλοι δε θα έχουν χρόνο για εκείνη.... ωραία είναι να είσαι ρομαντικός αλλά είμαι περισσότερο ρεαλίστρια....ελπίζω να έχω ένα υπάκοο παιδί....

Reply
Positive Junkie
14/11/2013 03:24:03 am

Ποτε δεν ειπα οτι αυτα δε θα τα πεις εμμεσα η αμεσα !! Το θεμα ειναι τη στυλ θα εχεις και πως θα του τα επικοινωνησεις !! Αντι να του το πεις Να διαβαζεις επειδη το λεω εγω και εγω ξερω καλυτερα μπορεις να του το επικοινωνησεις με τροπο να αγαπησει το διαβασμα και να το κανει απο τη καρδια του !! Καταλαβαινω πως το λες αλλα δε το συμμεριζομαι λογω το οτι βλεπω τη διαφορα στο παιδι μου !! Επισης να σου πω οτι αναφερομαι σε Τυφλη υπακοη σε αντιθεση με την συνεργασια !!! Και προτιμω το δευτερο !! Σου ευχομαι πραγματικα να εχεις αυτο που θες και να μην εχετε αλλα προβληματα στο σχολειο σας !!! Ολα τα γραφω με καθαρη προθεση να κουβεντιασουμε και με αγαπη !!

Reply
Thea
14/11/2013 03:38:20 am

Πόσο δίκιο έχεις Ευη. Πραγματικα σε αυτο που υστερούν τα πολυ ´υπάκουα ´ παιδια ειναι η αυτονομία και σε μεταγενέστερο στάδιο η κριτική σκέψη, η πρωτοβουλία, η ανάληψη ευθυνών. Ειναι σχεδόν τρομακτικό να συνηδητοποιεις οτι όντως πλαθουμε συμπεριφορές κ χαρακτήρες ως μαμάδες, ως γονείς. Τα παιδια μας δε γεννιούνται άγραφη πλάκα αλλα συνεισφέρουμε τα μέγιστα στη διαμόρφωση της προσωπικότητας τους ιδιαίτερα τα πρώτα 5 χρονια της ζωής τους. Η υπακοή και κατ´επεκταση η επιβολή τιμωρίας σε περιπτώσεις ανυπακοής θρέφουν παιδια αντιδραστικα

Reply
Xristina
14/11/2013 03:56:49 am

Και αν η μαμά πεθάνει; Ποιόν θα υπακούει τότε, τον επόμενο ισχυρό, τον πατέρα, τον άντρα, το αφεντικό, τον πολιτικό Κάποιον θα βρει να υπακούει γιατί τον εαυτό του δεν τον εμπιστεύεται.

Πάντα η μαμά ξέρει για αυτόν, αν είναι καλή η κοπέλα του, αν πρέπει να πάει πανεπιστήμιο, αν δεν είναι η μαμά του κάποιος πρέπει να του πει. Αυτός δεν ξέρει, πως μπορεί να ξέρει άλλωστε αφού ποτέ δεν του δόθηκε η ευκαριία να αμφισβητήσει τίποτα.

Πάντα του έλεγαν οι άλλοι τι ήταν καλό για αυτόν και έπρεπε να υπακούσει γιατί αλλιώς του απέσυραν την αγάπη και την αποδοχή.

Και αν του πει κάποιος αρχηγός στη ζωή του κάτι που δεν του αρέσει και το κάνει λόγω φόβου χωρίς αμφισβήτηση, φταίει ο αρχηγός όχι ο ίδιος, και χάνονται ζωές, περνάνε έτσι, κατηγορώντας

Δεν ξέρω ποιά είναι καλή κοπέλα και παρέα για το γιο μου γιατί δεν είναι εγώ, είναι ο εαυτός του, δεν ξέρω αν πρέπει να πάει πανεπιστήμιο ή όχι, αυτός ξέρει.

Εγώ είμαι εδώ για να του δώσω τη δύναμη και τα &

Reply
elena link
14/11/2013 07:40:49 pm

με το άρθρο μόνο να συμφωνήσω μπορώ - φυσικά, ο δρόμος αυτός είναι ο δυσκολότερος για μία μητέρα (περισσότερο ακόμα για έναν πατέρα!) αλλά μια μητέρα ξέρει, αν θέλει το καλό του παιδιού της, οτι πρέπει να το εκπαιδεύσει να είναι ανεξάρτητο... να το αντέχει όταν "δεν την ακούει"... να συζητά, να συζητά, να συζητά... να μάθει να μην επιβάλλει τη γνώμη της, να μπορεί να ξεχωρίζει τι είναι γνώση και τι είναι γνώμη/δόγμα/άποψη/προκατάληψη, γιατί πολλές φορές τα μπερδεύουμε αυτά...
ο ανεξάρτητος άνθρωπος είναι πιο πιθανό να βρεί το νόημα της ζωής του, παρά ο υπάκουος και ο εξαρτημένος... (τα πολιτικά κόμματα και τα ιερατεία είναι πολύ πρόθυμα να μας βρούν νόημα στη ζωή, μόνο που δεν θα είναι το δικό μας!)
κι αν κάποτε βρεθεί στη φυλακή, όπως λέει μια μαμά πιο πάνω, τι έγινε; κι ο Γκάντι βρέθηκε στη φυλακή (αλλά με την ανυπακοή του κατάφερε να νικήσει μια ολόκληρη αυτοκρατορία...)... τουλάχιστον θα περπατά με το κεφάλι ψηλά γιατί δεν πρόδωσε τον εαυτό του και τα &iot

Reply
Evi Pappa
14/11/2013 08:01:22 pm

Αυτο ειναι το θεμα να βγουμε απο τη βολη μας !!! Φυσικα και ενα παιδακι που υπακουει μας διευκοληνει , μας κανει τη ζωη μας ευκολη αλλα τελικα η δικη του θα ειναι ευκολη σε βαθος χρονου?? Συμφωνουμε Ελενα απολυτως !! Τωρα με το θεμα της φυλακης νομιζω πως με καλυψες ...και να μη ξεχναμε οτι μεγαλωνουμε παιδια για ενα μελλον που δεν εχουμε ιδεα τι προκειτε να γινει!! Αλλαξαν οι γεννιες πλεον ο κοσμος μας θελει αλλαγη !!!

Reply
Ιρέν
14/11/2013 07:57:58 pm

Εξαρτάται πάντα με το ποσο χρόνων ειναι το παιδι . Ενα 2 χρονο θελει όρια και κατεύθυνση και το να υπακούει ειναι καλο για την υγεια του και την ασφάλεια του . Το να μην ακούει ενα παιδι δείχνει κακή σχέση με την οικογένεια κατα την γνώμη μου . Εμπιστοσύνη Στον εαυτο του εχει ενα παιδι οταν εχουν σεβαστεί τα συναισθήματα του ..

Reply
Positive Junkie
14/11/2013 10:37:56 pm

Γενικα πιστευω οτι παιζουμε με τις λεξεις ....και ισως φταιει ο τιτλος αν και τον ηθελα ανατρεπτικο !! Το να υπακουει ειναι αλλο και το να συνεργαζεται μαζι σου ειναι παλι αλλο !! Το να υπακουσει κατι που δε θελει να κανει δε θα το ηθελα ...ακομα και τωρα που ειναι 2 χρονων αλλα το να δειξει την δυσαρεσκεια του για κατι που του λεω και να του εξηγησω γιατι το θελω και να συνεργαστουμε λιγο εγω λιγο αυτος ...δειχνει επικοινωνια και σεβασμο στην αποψη του αλλου !! Να προσθεσω κατι που ειπα παραπανω εννοειτε οτι δε θα ειμαι σκλαβος του παιδιου διοτι ετσι αντιστρεφονται οι ρολοι γινομαι εγω το υπακουο παιδι στο σπλαχνο και κανω οτι θελει αυτο....Ασφαλεια εχει οταν ειμαστε σταθεροι , οταν κατανοουμε τι θελει αλλα οταν δε γινετε εξηγουμε τους λογους , οταν παρεχουμε ενα ηρεμο οικογενειακο περιβαλον.... Αρα το μυστικο ειναι Ισορροποια , αγαπη , σεβασμος και να φερομαστε στο παιδι μας με ε&upsil

Reply
eleni
14/11/2013 10:00:45 pm

Καλησπέρα και πάλι, εντάξει τι να καταλάβετε κ σεις με μια φράση που έγραψα για τη φυλακή στην αρχή για τη δική μου φιλοσοφία. Συνεχίζω να διαφωνώ με κάποια από τα αρχικά στοιχεία που αναφέρεις αλλά δεν είπε κανείς πως πρέπει και να συμφωνούμε σε όλα!!! Μακάρι τα ανθρωπάκια μας να γίνουν αυθύπαρκτες οντότητες και να τα βγάλουν πέρα μόνα τους. Να μην με ξεχάσει μόνο φοβάμαι μια μέρα....ακόμα κ αυτό να γίνει εγώ θα τον αγαπώ!

Reply
eleni
14/11/2013 10:03:42 pm

Περισσότερο έχω σαν παράδειγμα τον άντρα μου και τον αδερφό του που ήταν υπάκοα παιδιά και άλλους που ήταν περισσότερον φασαριόζοι και όχι και τόσο υπάκοοι. Υπάκοος δε θα πει ακούω ό,τι και αν πει η μαμά. Θα πει έχω σεβασμό στη μαμά. Η μαμά είναι ιερή. Να το συζητήσουμε το θέμα αλλά θα της το πω πρώτα. Ισως έχει καμιά καλή ιδέα, αφού είναι η μαμά μου....αυτή θα ξέρει.....εγώ έτσι το αντιλαμβάνομαι

Reply
Positive Junkie
14/11/2013 10:28:18 pm

Aρα μιλαμε για ενα παιδι που συνεργαζεται και που εχει μαθει να σεβεται!!! Σιγουρα δε μπορουμε να συμφωνουμε σε ολα και για αυτο τα κουβεντιαζουμε αναλυουμε τη σκεψη μας και βρισκουμε λυσεις !! Αυτο ακριβως που λεω και γω αντι για να δεχτεις τυφλα αυτο που σου λεω μου φερνεις τις αντιρησεις σου και το συζηταμε ...ο καθε ενας με τα βιωματα του και την προσωπικη του αποψη !! Αυτο κανει και ενα παιδι και πρεπει να το αντιμετωπισουμε με τον ιδιο τροπο σαν ισοτιμο μελος της οικογενειας μας :)

Reply
Funky Monkey
14/11/2013 10:39:19 pm

Δε θα σου πω αν συμφωνώ ή διαφωνώ, αλλά θα σου πω πως όλα αυτά θέλουν τεράστια προσπάθεια από εσένα ως μητέρα... για να πετύχουν. Ένα παιδί δεν έχει διαμορφώσει ακόμη σε επαρκή βαθμό την κριτική του σκέψη, ώστε να μπορεί να ζυγίσει τα υπέρ και τα κατά μιας περίπτωσης και να αποφασίσει για το αν θα συνεργαστεί ή θα υπακούσει. Αυτό πρέπει να το διδάξεις εσύ κυρίως και το παιδί θα μπορέσει να το επιτύχει πολύ αργότερα - όταν θα έχει αποκτήσει τη σχετική ωριμότητα.
Όσο σε διάβαζα σκεφτόμουν: τι θα γίνει στην εφηβεία όπου το παιδί θα είναι φύσει αντιδραστικό; Ποια είναι η θεώρησή σου για το "μπαμ" αυτής της ηλικίας; Ένα "μπαμ" που ενέχει πολλούς κινδύνους για το παιδί;
Επιπλέον, η κοινωνία μας έχει ορισμένους κανόνες (άσε τους νόμους, σου μιλώ για τους άγραφους, ηθικούς κανόνες). Αν δεν υπακούμε σε αυτούς, πάμε στο χάος.
Για μένα, η υπακοή σε ορισμένα πράγματα δεν είναι ευνουχισμός, ούτε κόψιμο φτερών, ούτε έλλειψη αυτονομί&al

Reply
Positive Junkie
14/11/2013 11:34:44 pm

Θελουν τεραστια προσπαθεια !!! Πολυ υπομονη πολυ κουβεντα πολυ σταθεροτητα !! Δουλευω με παιδια εφηβειας 13 χρονια ...θελουν κατανοηση , να ακουστει η φωνη τους , να τα υπολογιζεις και να τους δινεις αρμοδιοτητες με εμπιστοσυνη !!!
Αν τα κανεις ολα αυτα απο παιδικη ηλικια τοτε θα εχουν μια πιο ομαλη εφηβεια και μια πολυ καλυτερη σχεση με τους γονεις τους !!Οπως ειπα και παραπανω δε μιλαμε για αναρχισμο ...μιλαμε για ελευθερια εκφρασης οταν κατι δεν εξυπηρετει το γενικο καλο !! Δε παιρνω τα ακρα παιρνω νορμαλ καταστασεις οπως να σε εκμεταλευεται το αφεντικο σου στη δουλεια και συ να μη κανεις τιποτα ...πχ....

Reply
Positive Junkie
14/11/2013 11:41:16 pm

Υπακουο παιδι θεωρω ενα παιδακι που απλα τυφλα ακουει τη μαμα του οτι και αν του πει χωρις αντιδρασεις ...ενα συνεργασιμο παιδι θεωρω ενα παιδακι που θα πει την αποψη του θα εκφρασει τη δυσαρεσκεια του αλλα οταν μιλησει με τους γονεις του και εξηγησει η μαμα/μπαμπας τους λογους για να γινει κατι συνεργαζεται !! Δε μιλαμε για ασεβεια αλλα ουτε και για παθητικους γονεις που τους κανουν οτι θελουν τα παιδια διοτι ειναι σαν να αντιστρεφονται οι ρολοι σε μια τετοια περιπτωση ! Μιλαμε για δημοκρατια ,συνεργασια, αγαπη , σεβασμο , κατανοηση ....οτι λειπει απο τη σημερινη κοινωνια γιατι αραγε ???

Γιωργος
15/11/2013 12:28:43 am

ισως να ειμαι μειονοτητα μιας και ισως να ειμαι ο μονος αντρας που απανταει! Εχω μια κορη που ειναι δυομιση χρονων και την λατρευω οπως καθε χαζομπαμπας με την κορη του πολυ θα ηθελα να ειναι αληθεια αυτα που στηριζεις με τη γνωμη σου Ευη ετσι ωστε να τα χρησιμοποιησω ως αλλοθι για την ατιθαση κορουλα μου! Η πραγματικοτητα ομως ειναι εντελως διαφορετικη ενα παιδι δεν ειναι σε θεση να παρει πρωτοβουλιες οι οποιες θα οδηγησουν σε ασφαλη αποτελεσματα χρειαζεται καθοδηγηση και αυτο γινεται μονο με κανονες τους οποιους και πρεπει να υπακουει μεχρι να ειναι σε θεση να μπορει να κρινει καταστασεις με ασφαλεια! Αν δεν υπαρχουν κανονες δεν υπαρχει πειθαρχια! Χωρις πειθαρχια το παιδι ειναι αβουλο ον και μπορει να παρασυρθει! Εξαλου ας μην ξεχναμε οτι οι κανονες που μπαινουν για να υπακουει το παιδι δεν μπαινουν για να εχουμε εμεις την ησυχια μας αλλα για να κανουμε το παιδι πιο δυνατο και να τ

Reply
Positive Junkie
15/11/2013 07:07:44 pm

Αγαπητε Γιωργο διαβαστε παρακατω ...Ναι στους Κανονες με σεβασμο και επικοινωνια !!! Ναι στη πειθαρχια εφοσον προερχεται απο θετικη αντιμετωπιση !!
Δε χρησιμοποιουμε σαν αλοθι οτι ειναι το παιδι μου ατακτο επειδη θα γραψει ιστορια στο μελλον ΔΕΝ βαζουμε αυτη τη ταμπελα για να καθισμουμε ησυχοι και να το αφησουμε να αλωνισει !!!
Θετικη αντιμετωπιση προτεινω οχι αναρχισμο !!!

Reply
lona
15/11/2013 12:30:12 am

koritsia milontas apo poliati pira kai meleti sas leo kai ti diki mou apopsi ta pedia xriazonte poli agapi kai oria gia na exoun psixiki oloklirosi kai na esthanonte asfalia niothontas oti exoune gonis dinatous pou mporoun na vasistoun panotous. ola auta den simenoun eunouxismo tou pediou. tou afinis opote esi krinis na epilegi anamesa se2 i 3 pragmata to mathenis siga siga analoga me tin ilikia tou na autoeksipiretite kai na prosferi ke otan ine asfeli sinesthimatika stin ikogenia tou kai kinoniko ota vgeni stin kinonia ksekinontas to sxolio to mathenoume emis na vazi antistixa kai auto ta oria tou.opote me ta oria mas to kanoume naniothi asfali kai taftoxrona opou prepi tou afinoume epiloges to entharinoume kai to epivravevoume se oti kani kai panta sizitame me sevasmo kai pistepsteme analoga me tin ilikia tou kai ta oria giati auta diaferoun apo ton autarxismo ala kai tin asidisia

Reply
Positive Junkie
15/11/2013 07:08:21 pm

Συμφωνουμε !!!

Reply
Jocasta
15/11/2013 12:50:59 am

Η κοπέλα στο άρθρο της δεν κάνει λόγο για παιδοκεντρισμό (permissive parenting) όπου το παιδί κάνει ό,τι γουστάρει- αυτό αποτελεί απλά ανεπάρκεια του γονιού να εκπληρώσει το ρόλο του (όπως ακριβώς και το ξύλο). Η αρθρογράφος απλά βροντοφωνάζει, και καλά κάνει, πως τα παιδιά μας ΔΕΝ τα εξουσιάζουμε, αλλά τα καθοδηγούμε. ΔΕΝ τα μεγαλώνουμε σε στρατόπεδα συγκέντρωσης, αλλά σε οικογένειες με αμοιβαίο σεβασμό, δίχως αργηγούς και αυθεντίες. Κοινώς ο στόχος μας πρέπει να είναι η ανάπτυξη της κριτικής ικανότητας του παιδιού, όχι η τυφλή υπακοή σε ό,τι του λέμε επειδή είμαστε οι γονείς. Ένα παιδί πρέπει να μπει στο καρεκλάκι αυτοκινήτου, να μην αποβλακωθεί στην τηλεόραση, να καταλάβει ότι τα λεφτά δε φυτρώνουν στα δέντρα κι έτσι δεν μπορούμε να του αγοραζουμε χιλιάδες πράγματα στο σούπερ μάρκετ. Από την άλλη όμως, έχω δει ηλίθιους να χτυπάνε τα παιδιά τους επειδή δεν τρώνε όλο τους το φαγητό, επειδή χάλασαν ένα παιχνιδάκι, &epsil

Reply
Positive Junkie
15/11/2013 07:11:21 pm

AΚΡΙΒΩΣ!!!!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !!!

Reply
smaro
15/11/2013 06:24:05 am

Ειμαι και εγώ μια μαμα που θα διαφωνησω με το άρθρο !
1ον το ρημα υπακούω δεν σημαινει εκτελω εντολές(μονο) αλλα σημαινει επίσης πως ακούω προσεκτικά κάποιον και λαμβάνω υπόψην μου αυτά που λέει, με λιγα λόγια δινω προσοχη ! συνεπώς με αυτη την έννοια, ειναι πολλοι αυτοι που γράψανε ιστορια!

2ον Η εξουσία του παιδιου μας δεν ειναι καλη ουτε απο μας αλλα ουτε και απο κανενα! εδω με μπερδεψες λιγο γιατι συγχέεις την εξουσία και την υπακοη στη μανα σαν να ειναι το ιδιο και το αυτο!(θα ειναι υπάκουο, δηλαδη θα λαμβανει υποψην του αυτα που του λες = θα το εξουσιαζει καποιος οταν μεγαλώσει!
3ον Η υπακοή αφήνει το παιδι Απροστάτευτο????? δηλαδή ενα παραδειγμα {αγάπη μου μη βαζεις το χερακι σου στην πριζα!(φυσικα θα πρεπει να ειναι καλυμμενες) το αφηνει απροστάτευτο? και δεν το αφηνει απροστατευτο το: θα κανω οτι θελω (και μεσα τα χερια)???
4ον ΥΠΑΚΟΗ =Σεξουαλική κακοποίηση- Κακοί φίλοι- Ναρκωτικά-Αλκοολ
ΑΝΥΠΑ&Kap

Reply
smaro
15/11/2013 04:48:07 pm

4ον ΥΠΑΚΟΗ =Σεξουαλική κακοποίηση- Κακοί φίλοι- Ναρκωτικά-Αλκοολ
ΑΝΥΠΑΚΟΗ= ολα καλα.
Δεν μου βγαινουν οι εξισώσεις αλλα ουτως ή αλλως δεν ήμουν ποτε καλή στα μαθηματικά.......
5ον Τα Υπακουα παιδιά δεν ειναι ανεύθυνα αντιθέτως βάζουν το μυαλουδακι τους να δουλεψει για να επιτυχουν αυτο που τους ανατέθηκε. Βρισκουν δυσκολίες μπροστά τους και προσπαθουν μονα τους να τις ξεπεράσουν μονο και μονο για να ακουσουν ενα μπράβο απο τη μαμα και τον μπαμπα (η καλυτερη και ο καλυτερος )γι αυτο! παραδειγμα: αγάπη μου στρώσε το κρεβατακι σου και συμμαζεψε το δωματιο σου , γιατι η μαμα ειναι λιγο κουρασμένη σημερα! το παιδί θα μαθει καινουριες δεξιότητες που κρυβονται στο χαος του δωματιου και θα έχει αναλάβει ήδη την ευθυνη του να ξεκουρασει τη μαμα που τοσο αγαπαει!(ασχετα αν το στρωσιμο του κρεβατιου το κανει χειροτερα απο πριν!
6ον τα ποντικια χορευουν οταν λειπει ο κίνδυνος δηλαδη η γατα, οχ&io

Reply
smaro
16/11/2013 05:35:53 am


6ον τα ποντικια χορευουν οταν λειπει ο κίνδυνος δηλαδη η γατα, οχι οταν λειπει η μαμά τους που τους λεει: ΜΗΝ πατε στο τυρι , Υπαρχει ΦΑΚΑ!! (παρεπιπτόντως θα σωθουν μονο τα υπάκουα!!!!!
7ον Ενα παιδι για να αναπτυξει τις δεξιότητες του χρειαζεται αγαπη και σεβασμο της προσωπικότητάς του και φυσικά τις δοκιμες και καποια αλλα που αναφέρεις ! η υπακοη σε κανονες ασφάλειας ας πουμε δεν ειναι εμπόδιο στην εξέλιξη!
και
8ον ΥΠΑΚΟΗ= Ζαβό ριζικο- ζωή που τους μισεί-Στασιμοι άνθρωποι!!!!! ακόμα μια εξίσωση!
Τελικά αυτό που θα ήθελα να σου πω για να μη σκας ειναι πως :
ΥΠΑΚΟΥΟ ΠΑΙΔΙ =ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΜΟ ΠΑΙΔΙ

Reply
Positive Junkie
15/11/2013 06:40:11 pm

Καταρχην θα ηθελα να σας ενημερωσω οτι το Positive Junkie ειναι ενας χωρος Θετικης σκεψης και αισιοδοξιας Οποτε θα ηθελα οι τονοι της κουβεντας να γυριζουν γυρω απο αυτο το παρανομαστη ! Υβριστικα η προσβλητικα σχολια θα διαγραφονται καθως και δεν εχουν θεση εδω !
Φυσικα θα διαφωνησουμε αλλα με σεβασμο στην αποψη του αλλου !!
Πιστευω απο τα σχολια σας οτι πιθανον να παρανοησατε καποιες εννοιες στο αρθρο και ισως να μη παρατηρησατε το δευτερο μερος του αρθου οπου λεω πολυ ξεκαθαρα Δε θελω ΥΠΑΚΟΗ αλλα ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ !!
Δεν εγραψα καπου οτι ΑΝΥΠΑΚΟΗ = ΟΛΑ ΚΑΛΑ
Για να το κανω πιο συγκεκριμενα εγω εναντιωνομαι στη ΦΟΒΙΚΗ ΥΠΑΚΟΗ προς το γονιο !!
Η ΦΟΒΙΚΗ υπακοη εχει τους παραπανω κινδυνους !!!
Κανονες ολοι εχουμε στα σπιτια μας αλλα αλλο να πεις καθαρισε το δωματιο σου διοτι αλιμονο σου (θα σε δειρω , θα ρθει ο πατερας σου.... αμαν τι ειμαι εγω η δουλαρα σας εδω μεσα και μη μου πειτε οτι δε τα ακουτε α&

Reply
Positive Junkie
15/11/2013 06:42:43 pm

αυτα ΠΟΛΥ ΣΥΧΝΑ) και αλλο να πεις σε παρακαλω παιδι μου καθαρισε το δωματιο σου και αν φερει αντιρρηση να το κουβεντιασετε και να βρειτε κοινη λυση !!!!

Reply
Positive Junkie
15/11/2013 06:41:04 pm

Ειναι διαφορετικο να μη θελει το παιδακι να κοιμηθει και να το αφησεις να πλανταξει στο κλαμα για να μη σου παρει τον αερα και διαφορετικο να συζητησεις τι χρειαζεται εκεινη τη στιγμη να κατσεις λιγο μαζι του μεχρι να κοιμηθει , ενα παραμυθι ,λιγο χαλαρωση παρεα.....
Φυσικα και θα το προστατεψεις το παιδι απο κινδυνο νομιζω αυτο δε χρειαζεται καν να το σχολιασω καν ειναι λιγο ατοπο το παραδειγμα !!
Στο αρθρο ειμαι εναντιον της ΦΟΒΙΚΗΣ ξαναλεω υπακοης και ΥΠΕΡ της θετικης αντιμετωπισης προς το παιδι !!!!!

Χωρις απειλες, χωρις φωνες, χωρις ξυλο (ΦΥΣΙΚΑ) , Χωρις να μειωνουμε το παιδι επειδη εκανε κατι !!
Να επενδυουμε χρονο σε αυτο και να to ακουμε προσεκτικα !!!
ΔΕ μιλαμε να μας κανει ότι θελει διοτι αυτό παλι δημιουργει αλλους χειροτερους κινδυνους …ΔΕ μιλαμε για ανυπακοη που σημαινει εγω κανω ότι θελω και σε εχω γραμμενο ΔΕ μιλαμε για αναρχη διαπαιδαγωγηση …
Αλλα μιλαμε για αρμονικη συνεργασια του πα

Reply
Positive Junkie
15/11/2013 06:43:33 pm

συνεργασια του παιδιου με το γονιο , για κανονες που βαζουμε παρεα με το παιδι με σεβασμο προς την αποψη του διοτι είναι ένα ολοκληρωμενο ατομο που ηρθε στη κοινωνια μεσω εμας και ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ να το καθοδηγησουμε προς τη πιο αποτελεσματικη επικοινωνια με τον συναθρωπο !!

Reply
Positive Junkie
15/11/2013 06:44:08 pm

Το θετικο είναι ότι ολοι ειμαστε γονεις που προβληματιζομαστε και θελουμε το καλυτερο για τα παιδια μας και αυτό είναι πολύ παρηγορο !! Αν συμφωνουμε η διαφωνουμε αυτό είναι ένα άλλο θεμα και επαναλαμβανω ολα τα γραφω και θελω και σεις με διαθεση για θετικη συζητηση !!!

Λυπαμαι που κοβονται τα σχολια σας στη μεση είναι μια ρυθμιση που δε ξερω πώς να την αλλαξω αλλα το ψαχνω!!

Reply
giota
15/11/2013 07:47:18 pm

ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΜΗΠΩΣ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΝΥΠΑΚΟΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΥΔΩΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΛΕΠΤΑ... ΜΗΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΑΝΥΠΑΚΟΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ; ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΚΙ ΟΧΙ ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΩΘΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΥΠΑΚΟΥΟ; ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ ΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΠΟΤΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ. ΤΟ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΔΙΕΚΔΙΚΩ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΠΡΟΩΘΩ ΑΝΥΠΑΚΟΗ ΕΠΕΙΔΗ Η ΕΞΟΥΣΙΑ, ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΜΟΡΦΗ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΗ. ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΕ ΟΧΛΟ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ! ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η΄ ΕΥΤΥΧΩΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΥΠΑΚΟΗ ΣΕ ΜΙΑ ΑΝΩΤΕΡΗ ΙΔΕΑ, ΣΕ ΕΝΑ ΣΚΟΠΟ! ΜΗΠΩΣ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΑ ΤΩΡΙΝΑ ΧΑΛΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΕΞΟΥΣΙΑΣ; ΑΣ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟ&Epsi

Reply
Evi Pappa
15/11/2013 10:17:26 pm

Νομιζω το εξηγω πολυ αναλυτικα και στα σχολια αν θελετε να διαβασετε!!
Σας διαβεβαιωνω οτι δεν εχω απωθημενα δοξα το Θεο και ΔΕΝ εχω γραψει ΠΟΥΘΕΝΑ οτι ειμαι υπερ της ανυπακοης!
Επειδη εχω σκεφτει τι ανθρωπος θελω να ειναι το παιδι κ κατ επεκταση τι ανθρωπος ειμαι εχω ω και αυτες τις πεποιθησεις!!

Reply
giota
16/11/2013 12:03:44 am

ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΓΙΝΕ ΠΙΟ ΚΑΤΑΝΟΗΤΗ Η ΣΚΕΨΗ ΣΑΣ, ΑΠΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΤΙΤΛΟΥ ΗΤΑΝ ΜΑΛΛΟΝ ΑΣΤΟΧΗ... ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΜΕ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΟΡΙΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ

Jocasta
15/11/2013 07:59:40 pm

Όσες διαφωνείτε είτε δε διαβάσατε το κείμενο και τα σχόλια που το υπερασπίζονται σωστά, είτε δεν είστε έτοιμες να πάτε λίγο παρακάτω από αυτό που σας έμαθαν. Η υπακοή ως λέξη προϋποθέτει εξουσία. Η σημειολογική χρήση της λέξης είναι ΠΟΛΥ ξεκάθαρη από το κείμενο, μη τη συγχέετε με την έννοια που έχετε εσείς στο μυαλο σας. Το παιδί που δε βάζει το χέρι στην πρίζα δεν το κάνει γιατί είναι υπάκουο, αλλά γιατί ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ γιατί δεν πρέπει να το βάλει. Η συγγραφέας δε μιλάει για επαναστάτες χωρίς αιτία, μιλάει για πλάσματα που δε μεγάλωσαν να υπακούν μόνο και μόνο επειδή η εντολή έρχεται από ηλικιακά μεγαλύτερο πρόσωπο, αλλά που είναι σε θέση να αξιολογούν αυτό που τους ζητείτε. ΤΕΤΟΙΑ παιδιά θέλουμε όλοι μας. Όσο για το ξύλο, εκεί δε χωρούν διαπραγματεύσεις, ο γονιός που προσπαθεί να επιβληθεί με το ξύλο είναι ανεπαρκής κι ανάξιος.

Reply
Evi Pappa
15/11/2013 10:18:23 pm

Πολυ σωστα !!! Αυτο ακριβως εννοω!!

Reply
Xristina
16/11/2013 01:31:00 am

υπακούω [ipakúo] Ρ (βλ. ακούω) : 1α.συμμορφώνομαι με τις υποδείξεις ή με τις επιθυμίες κάποιου β. υποτάσσομαι σε κτ. που κάποιος άλλος μου επιβάλλει 2. για κτ. το οποίο υπόκειται σε μια αναγκαιότητα, μια δύναμη υπέρτερη, ένα φυσικό νόμο

Συμμορφώνομαι, υποτάσσομαι, ωραία ρήματα. Μακριά από το δικό μου παιδί.
Το παιδί μου θέλω να κάνει αυτό που του λέω γιατί του το επικοινωνώ σωστά, σύμφωνα με το χαρακτήρα του και την ηλικία του, γιατί νιώθει ότι το σέβομαι, γιατί ξέρει ότι τον θεωρώ ίσο (και όχι όμοιο), γιατί τον οριοθετώ για να τον διδάξω όχι για να τον συμμορφώσω.
Τέλος πάντων παίζουμε με τις λέξεις. Όσο θεωρούμε ότι το παιδί μας πρέπει να μας υπακούει γιατί ειμαστε οι γονείς του και να μας σέβεται μόνο για αυτό, θα κάνουμε παιδιά που θα υπακούν και θα σέβονται χωρίς αμφισβήτηση. Ο σεβασμός δεν είναι δεδομένος, ούτε με τα παιδιά μας, πρέπει να τον κερδίσουμε.


Reply
Katerina
16/11/2013 04:15:24 am

ΤΕΛΕΙΟ! ΕΥΓΕ!

Reply
μαργαριτα
16/11/2013 10:14:02 pm

....ειμαι γυναικα...εμαθα να ειμαι πολυ υπακουη γιατι προφανως παντα ειχα δικη μου γνωμη. ενιωσα τη μανα μου να με λοβοτομει συχνα τακτικα με στρατηγικη . επρεπε στο σπιτι της να κανω οτι μου λεει....εγινα πολυ υπακουη συντροφος σε καποιον που αργα και σταθερα θεωρησε οτι ειμαι τοσο βολικη που μπορει να με χτυπησει να μου πει εξωφθαλμα ψεματα να με προδιδει ποικιλοτροπως καθημερινα. εκει εβγαλα κι εναν ωραιο θυρεοειδη...(καπου επρεπε να θυμωσει το σωμα μου..)μπηκα στη σχολη που ηθελαν οι δικοι μου, γιατι αυτη που ηθελα εγω δεν ηταν της αρεσκειας τους, δουλευα με το ζορι και χωρις μεγαλες απολαυσεις...δε θα σας τα πολυλογισω. εγινα εξαιρετικα ενοχικη, κι ενω δεν ειμαι παιδακι και το ξερω, παντα περιμενω υποσυνειδητα "την καθοδηγηση" ..κι αυτο ακομα με θυμωνει. ας μην μπερδευουμε την υπακοη με την αγαπη και την υπομονη που εχει αναγκη ενα παιδι.την αναγκη να κανει λαθη να μαθει ομως και ποτε ακολουθει &kapp

Reply
Dimitra link
25/11/2013 03:21:06 am

Κατάλαβα απόλυτα για ποιο πράγμα μιλάς, χωρίς να χρειαστεί να διαβάσω τα σχόλια Εύη. Με βρίσκεις απόλυτα συμφωνη. Όχι πως δεν κάνω λάθη σαν μάνα, αλλά ο σκοπός μου είναι να μεγαλώσω δυο παιδιά ανεξάρτητα, με δικό τους κριτήριο και δική τους βούληση. Και ευτυχώς ο άντρας μου περισσότερο ακόμα και απο μένα το υποστηρίζει αυτό.
Τα παιδιά βομβαρδίζονται καθημερινά από κανόνες και "πρέπει". Σωστά εν μέρη γιατί χρειάζονται και τα όρια. Το θέμα ειναι αυτοι οι κανόνες να λειτουργούν συμβουλευτικά, όχι επιτακτικά.
Πχ όταν αρχίζουν το δημοτικό "πρέπει" κάθε μέρα να κάνουν την προσευχή τους στοιχισμένα σαν στρατιωτάκια. Γιατί "πρέπει"; Να φτάσουν σε μια ηλικία οπου μπορουν να πάρουν μια αποφαση αν θέλουν ή οχι και ανάλογα να αποφασίσουν. Και για να μην παρεξηγηθώ, δεν είμαι άθρησκη, αλλα δεν θέλω να επιβάλλουν στα παιδιά μου τι να κάνουν.
Ας σκεφτούμε λοιπον περισσότερο ανοιχτόμυαλα.
Δυστυχώς οι ελληνίδες μαμαδες είμαστε &

Reply
Betty
26/11/2013 10:07:41 pm

Ουαου! Πραγματικα αυτο που βλεπω εγω ειναι οτι ακομα κ σε ενα μπλογκ θετικης σκεψης θα υπαρχουν παντα αυτες που θα θελουν να διαφωνησουν, μαλωνοντας η' "επιβαλλοντας"την ταχα δικη τους "σωστη" σκεψη νοοτροπία.Φυσικα θα μου πειτε δημοκρατία έχουμε οτι θελουμε λεμε.....ομως καλο θα ειναι αν κατι μας ειναι αγνωστο στη δικη μας σφαιρα να ΡΩΤΗΣΟΥΜΕ. ..Ναι! Να ρωτήσουμε την αρθρογράφο τι ακριβως εννοει...πως το εννοει γιατι δε το καταλαβαινουμε ενδεχομένως 'η να μας πει πως θα το πετύχουμε αυτο!!!! Απο κει κ περα δε θα αλλαξουν καποιες νοοτροπιες τωρα (οι παραπανω κυριες) δυστυχως εξελιξη ουτε στους χαρακτήρες βλεπω ουτε στα παιδια ουτε στην κοινωνια.Αυτοι μονο που εχουν ανοιχτες κεραιες θα προχωρήσουν ειτε σας αρεσει ειτε οχι!!!!! Αυτα απο μενα που η δουλεια μου εχει να κανει με γυναικες κ πραγματικά αυτα που διαβασα τα ακουω κιολας καθημερινα!!!!! Ελεος!!!! Ο μικροκοσμος του καθενος ειναι το

Reply
Vanessa
13/10/2014 06:19:28 pm

Ακριβώς όπως τα λες!!
και να σου πω και κατι ακόμα?
Μέσα από τις ερωτήσες τις κόρης μου έμαθα και εγώ πολλά πράγματα. Θεωρίες που της ειχα στο μυαλό μου ανατράπηκαν γιατί πολύ απλά δεν ειχα μπει στην διαδικασία αν τις αμφισβητίσω (μια και ειμαι ενα παιδι απο αρκετα αυστηρη οικογένεια - η μαμα μου λέει περήφανη οτι μας ειχε στρατιωτάκια!!!!!!) και να δεν ειχα καταλάβει ότι "ειναι οκ να γίνει και αλλιώς" ---μην σου πω και πιο λογικό!!!!!
Αυτο δεν σημαίνει να εχουμε ενα παιδι αντιρρησία σε καμια περίπτωση...
και στις φυλακές που ανέφερε μια φίλη στις περισσότερες των περιπτώσεων ειναι μεγάλα παιδιά καταπιεσμένα που δεν τα "άκουγαν" ή δεν τους έδωσαν την ευκαιρια να εκφραστουν οι γονεις τους οταν ηταν μικρά παιδια και τους βγαίνει σε μεγαλύτερη ηλικία!!!!

Reply
MikeX
17/12/2014 07:57:38 am

Δεν έχω διαβάσει μεγαλύτερη μπαρούφα ... Μαλιστα οι 'χαλαροί' γονείς ειναι περισσότερο λάθος από τους τυπικους (απο μελετες) . Εξαλλου ειναι πολυ ευκολο να εισαι easy γονιος ...

Reply
Positive Junkie
18/12/2014 01:53:56 am

Ευχαριστουμε για τα "καλα" σου λογια φιλε Μike !
Αλλα νομιζω οτι δε διαβασες καλα το αρθρο ή ισως δε καταλαβες οτι ΔΕ μιλαμε για Permissive parenting ..επισης οι ερευνες μιλανε για ανθρωπους που πινουν το καφε τους και αφηνουν το παιδι να αφηνιασει διοτι τους βολευει και οχι για γονιους που απλα αφηνουν οτι κανουν για να αφουγκραστουν το παιδι τους τη στιγμη που το χρειαζεται. ο Easy γονιος ειναι ενα τελειως διαφορετικο ειδος απο τον γονιο με ενσυναισθηση ! Εγω δηλωνω το δευτερο και το ζω καθημερινα !

Reply
Σοφοκλής
16/9/2015 05:15:07 am

Αγαπητή Εύη,
Συμφωνώ απόλυτα!
Συνεργαζόμασταν πάντα με το γιο μου, ο οποίος είναι 10 ετών και μιλούσαμε σχεδόν για τα πάντα...... και νομίζω ότι, μέχρι σήμερα, μας "βγαίνει" και δυναμώνει τη σχέση μας!!!
Σε ευχαριστώ για τις σκέψεις σου!!!

Reply
Positive Junkie
27/11/2015 02:39:54 am

Το Positive Parenting πραγματικα το βλεπω καθε μερα στο γιο μου και γω !Ειναι μαγικο και φυσικα ακουω τα καλυτερα λογια απο ολο το κοσμο γυρω μου για το παιδακι μου , οχι πως εχει σημασια διοτι ξερω πολυ καλα το παιδι μου χωρις καποιος να μου πει το οτιδηποτε ! Μου εδωσες εμπνευση να γραψω αρθρο χμμμμμμ

Reply

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.

    Κατέβασε το Δωρεάν Ebook !

    Picture
    greek blogs by women!
    Member of the Greek blogs by women!

    Eίμαι η Εύη!!

    Κάθε μέρα που περνάει θέλω ό,τι σκέφτομαι και λέω να είναι Super Positive!!!!

    RSS Feed

Powered by Create your own unique website with customizable templates.
  • Αρχικη
  • Positive Junkie σε 7 ημέρες
  • Blog
  • About
  • Επικοινωνiα
  • Freebies